.ﻣﯿﺎﻧﻮﺍﻟﯽ ﺳﮯ ﭼﺸﻤﮧ ﺑﯿﺮﺍﺝ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﮈﯾﺮﮦ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺧﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺳﻔﺮ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﮧ ﺳﮯ 25 ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﮐﮯ ﻓﺎﺻﻠﮯ ﭘﺮ ” ﺑﻠﻮﭦ ﺷﺮﯾﻒ ” ﮐﺎ ﻗﺼﺒﮧ ﮨﮯ۔ﯾﮩﺎﮞ ﺣﻀﺮﺕ ﺷﺎﮦ ﻋﯿﺴﯽٰ ﮐﮯ ﻣﺰﺍﺭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ِ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﺰﺍﺭﺍﺕ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﺟﻊ ﻋﺎﻡ ﻭ ﺧﻮﺍﺹ ﮨﯿﮟ۔ﺑﻠﻮﭦ ﺷﺮﯾﻒ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮐﻠﻮ ﻣﯿﭩﺮ ﭘﮩﻠﮯ ﺷﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﮍﺗﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﮍﮎ ” ﺗﮭﻠﮧ ﺳﺘﯽ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ” ﭘﺮ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺧﺘﻢ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ﺗﮭﻠﮧ ﺳﺘﯽ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﮨﻨﺪﻭﺅﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﻘﺪﺱ ﻣﻘﺎﻡ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﮨﻨﺪﻭ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﮐﯽ ﺳﻤﺎﺩﮬﯽ ﮨﮯ۔ﺳﺘﯽ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﭼﺎﺭ ﺳﻮ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻞ ﮈﯾﺮﮦ ﻏﺎﺯﯼ ﺧﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﻠﻮﭦ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺎﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﯿﭙﻞ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ﺭﻭﺍﯾﺖ ﯾﮩﯽ ﮐﮧ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﮬﺮﻡ ﮐﮯ ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﮦ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﮭﺎ۔ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﻃﻮﯾﻞ ﻋﺮﺻﮧ ﺍﺱ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺎ۔ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﻤﺎﺩﮬﯽ ﯾﮩﯿﮟ ﭘﺮ ﺑﻨﺎ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﻨﺪﺭ ﻧﻤﺎ ﺟﮕﮧ ﮐﻮ ” ﺗﮭﻠﮧ ﺳﺘﯽ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ” ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ﯾﮩﺎﮞ ﻣﻠﮏ ﺑﮭﺮ ﺑﺎﺍﻟﺨﺼﻮﺹ ﺳﻨﺪﮪ ﺍﻭﺭ ﺑﻠﻮ ﭼﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﮨﻨﺪﻭ ﯾﺎﺗﺮﯼ ﭘﻮﺟﺎ ﭘﺎﭦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﻣﻨﺘﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭼﮍﮬﺎﻭﮮ ﭼﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺩﻟﭽﺴﭗ ﺍﻣﺮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻨﺪﻭﺅﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮞﺎﺱ ﺳﻤﺎﺩﮬﯽ ﭘﺮ ﯾﺎﺗﺮﺍ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺑﯿﺴﺎﮐﮭﯽ ﮐﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﻠﻮﭦ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﺍﺭﺩ ﮔﺮﺩ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﺳﻤﯿﺖ ﺩﻭﺭ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﻮﮞ ﺳﮯ ﺁﺳﯿﺐ ﺯﺩﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺑﮍﯼ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﺎﮞ ﺁﺗﯽ ﮨﯿﮟ ۔ ﺗﮭﻠﮧ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﮐﮯ ﺍﺣﺎﻃﮯ ﻣﯿﮞ ﮉﮬﻮﻝ ﺑﺠﺘﺎ ﮨﮯ ﮔﯿﺖ ﮔﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮞ ﺎﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﯾﮧ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺣﺎﻝ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﻤﺎﻝ ﮈﺍﻟﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ﻣﻘﺎﻣﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﮐﻮ ” ﺟﻨﺎﺕ ﮐﺎ ﮐﮭﯿﻠﻨﺎ ” ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ﻟﻮﮒ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺁﺳﯿﺐ ﺯﺩﮦ ﺧﺎﺗﻮﻥ ﺑﯿﺴﺎﮐﮭﯽ ﮐﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﺎﮞ ﺁ ﮐﺮ ﺩﮬﻤﺎﻝ ﮈﺍﻟﮯ ﻭﮦ ﺳﺎﺭ ﺍ ﺳﺎﻝ ﺁﺳﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﺎﺕ ﺳﮯ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﮨﻨﺪﻭﻭﮞ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮔﺎﮦ ﮐﮯ ﺳﺠﺎﺩﮦ ﻧﺸﯿﻦ ” ﺳﺎﺋﯿﮟ ﺷﺎﻡ ﺳﻨﺪﺭ ” ﮐﯿﻨﮉﺍ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺎﺋﺶ ﭘﺬﯾﺮ ﮨﯿﮟ۔ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﮏ ﻭﮦ ﺑﺎﻗﺎﻋﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﯾﮩﺎﮞﺂﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺏ ﻭﮦ ﺍﻣﻦ ﻭ ﺍﻣﺎﻥ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺗﺤﺎﻝ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺋﮯ۔ﺳﺘﯽ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﮐﯽ ﺳﻤﺎﺩﮬﯽ ﮐﺎ ﻣﺘﻮﻟﯽ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﻧﺎﻣﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺷﺨﺺ ﮨﮯ۔ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﮈﯾﺮﮦ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺧﺎﻥ ﺳﮯ ﻭﮦ ﻭﺍﭘﮉﺍ ﻣﯿﮟ ﻣﻼﺯﻡ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﺍﭘﮉﺍ ﮐﯽ ﻣﻼﺯﻣﺖ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﺎ ﻣﺘﻮﻟﯽ ﺑﻦ ﮔﯿﺎ ۔ میں جب اس ” ﺳﻤﺎﺩﮬﯽ ” کو دیکهنے کے لیے وہاں پہنچا تو ﻭﮨﺎﮞ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩﮔﯽ ﭘﺮ ﺣﯿﺮﺍﻧﯽ ﮨﻮﺋﯽ۔ﮈﯾﺮﮦ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺧﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﮔﺮﺩ ﻭ ﻧﻮﺍﺡ ﮐﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﻟﻮﮒ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﯽ ﺑﯿﺴﺎﮐﮭﯽ ﮐﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﺕ ﮐﻮ ﻣﯿﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺩﮬﻤﺎﻝ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﮐﻮ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺕ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﮯ ﺳﮯ ﺳَﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﮯ۔ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﮐﻮﺋﯽ ﻗﺼﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﮐﮧ ﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﭘﺮ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﺍﺛﺮ ﭘﺬﯾﺮ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮨﺎﮞ ﺗﻮﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﮐﻮ ﺩﻭ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﺗﮩﺬﯾﺒﯽ ﺩﺍﺋﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺯﯾﺮ ﺑﺤﺚ ﻻﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮨﺎﮞ ﮐﺎ ﻭﮦ ﻃﺒﻘﮧ ﺁﺝ ﮐﻞ ﺑﮩﺖ ﺁﮔﮯ ﮨﮯ۔ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺬﮨﺐ ﺑﮯ ﺯﺍﺭ ﺭﻭﯾﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺛﻘﺎﻓﺘﯽ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﯿﮞ ﻤﺬﮨﺐ ﮐﮯ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ﺟﮩﺎﮞ ﮐﮩﯿﮟ ﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﮐﮯ ﺭﺷﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻃﺒﻘﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﯽ ﺗﺨﻮﯾﻒ ﺍﻭﺭ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻭ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﮐﺎ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ۔ﻣﻤﺘﺎﺯ ﺩﺍﻧﺸﻮﺭ ﻋﻄﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﺪﯾﻘﯽ ﮐﮯ ﺑﻘﻮﻝ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮒ ﺗﻨﺎﻗﺾِ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼﺀ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺬﮨﺐ ﺳﮯ ﻭﺍﻟﮩﺎﻧﮧ ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ ﺗﻮ ﺳﺨﺖ ﻧﺎﮔﻮﺍﺭ ﮔﺬﺭﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﺳﮯ ﺟﻨﻮﻥ ﮐﯽ ﺣﺪ ﺗﮏ ﻟﮕﺎﺅ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﻗﺴﻢ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ۔
ﺗﮭﻠﮧ ﺳﺘﯽ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﭘﺮ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺑﯿﺴﺎﮐﮭﯽ ﮐﮯ ﻣﯿﻠﮯ ﮐﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩﻭ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﯽ ﺑﺎﻗﺎﻋﺪﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﺮﮐﺖ ﻏﻮ ﺭﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﯽ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﮨﮯ۔ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﮯ ” ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ” ﻣﺘﻮﻟﯽ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺳﻤﯿﺖ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺣﺎﺿﺮﯾﻦ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻟﻮﮒ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﺲ ﻟﺌﮯ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ” ﮨﻤﯿﮟ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ” ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﺁﺧﺮﯼ ﺩﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﮨﻨﺪﻭﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﯾﮩﺎﮞ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ” ﺍﻥ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﮮ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﺍ ﻣﺎﺣﻮﻝ ﮨﻨﺪﻭﻭﺍﻧﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﭼﯿﺰ ﯾﺎ ﺷﮯ ﮐﺎ ﺷﺎﺋﺒﮧ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﺍﺳﻼﻡ ﺳﮯ ﮨﻮ۔
ﺍﯾﺴﯽ ﺻﻮﺭﺗﺤﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﻤﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﻨﺎ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﮨﻨﺪﻭ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﻣﯿﮞ ﻤﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﮐﻠﭽﺮ ﺁﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻣﺪﻏﻢ ( Sub merge ) ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ ﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﮐﮯ ﺑﺎﮨﻤﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﮐﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﮨﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﮨﻢ ﻧﮧ ﮨﻮ۔ﮨﻤﺎﺭﮮ ﮨﺎﮞ ﺟﻦ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺧﺎﻟﺼﺘﺎً ﮐﻠﭽﺮ ﯾﺎ ﺛﻘﺎﻓﺖ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮨﻨﺪﻭ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺟﻮﺵ ﻭ ﺧﺮﻭﺵ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ : ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻠﮯ ﺗﻮﮦ ﺑﻠﻮﭦ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺒﯽ ﻋﻼﻗﮯ ﺗﮭﻠﮧ ﮐﯿﻮﻝ ﺭﺍﻡ ﮐﯽ ﻃﺮ ﻑ ﺿﺮﻭﺭ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﮐﺎ ﺟﺎﺋﺰﮦ ﻟﯿں ﺠﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﮦ ﮐﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﮯ ﺍﺯﺍﻟﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﮩﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﺟﻮﻉ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﯾﮏ ” ﺁﻧﺠﮩﺎﻧﯽ ﮨﻨﺪﻭ ” ﮐﯽ ﺳﻤﺎﺩﮬﯽ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﻟﯿﺠﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻭﮨﺎﮞ ﮈﮬﻮﻝ ﮐﯽ ﺗﮭﺎﭖ ﭘﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﮬﻤﺎﻝ ﮈﺍﻟﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ﺩﮐﮫ ﺍﻭﺭ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﻣﻮﺋﺜﺮ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﯿﺮﻭﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﻣﺜﺎﻟﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ۔ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﮯ۔ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﯾﮏ ﺩﯾﻦِ ﻓﻄﺮﺕ ﮨﮯ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﻓﻄﺮﺕ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﮔﺎ۔ﻣﮕﺮ ﺑﺪﻗﺴﻤﺘﯽ ﺳﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﻋﺎﻟﻢِ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﻨﺠﯿﺪﮦ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ۔ﺍﯾﺴﮯ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﯽ ﺩﻋﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ الله پاک ہم سب مسلمانوں پہ رحم فرمائے اور ہمیں مکمل طور پہ دین اسلام کو سمجھنے اور اس پہ عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے. ……
یہ تحریر فیس بُک کے اس پیجسے لی گئی ہے۔
“